Omega 3 strava

Existuje jedna neuvěřitelně důležitá základní živina, která může zlepšit naše zdraví a mysl. Touto živinou je Omega 3. Tyto esenciální mastné kyseliny se nacházejí v široké škále mořských plodů. Omega 3 je ve spoustě potravin.Zbavme se společného mýtu, že všechny tuky jsou nezdravé. Omega 3 jsou „dobré“ a je prokázáno, že přispívají k důležitým tělesným funkcím (krevní tlak, funkce svalů a struktura kostí). Možná vás také překvapí, když zjistíte, že Omega 3 přirozeně naše tělo nedokáže vyrobit. Musíme jej získat prostřednictvím potravin, doplňků stravy či olejů. Je velmi důležité mít pravidelný příjem Omega 3.

Existují tři typy mastných kyselin Omega 3: ALA, EPA a DHA.

  • DHA je hlavní strukturální složka sítnice, přispívá k udržení zraku. Vzhledem k tomu, že makulární degenerace je jednou z hlavních příčin slepoty na světě, hraje Omega 3 zásadní roli ve zdravé oči.
  • EPA plní různé další funkce, včetně udržování normální hladiny triglyceridů v krvi a vývoje plodu.

Vracení rovnováhy Omega 3

Omega 3 má vazby na minimalizaci produkce molekul a látek spojených se zánětem. U některých lidí bylo zjištěno, že vyšší hladiny omega 3 snižují zánět.

Těhotné ženy by měly věnovat velkou pozornost jejich hladinám omega 3. Bylo prokázáno, že DHA napomáhá normálnímu vizuálnímu vývoji kojenců do věku 12 měsíců.

Zdravá hladina Omega 3

Pro dosažení zdravých hladin omega 3 v těle dodržujte dietu a doplňky stravy:

  • konzumujte zdravou středomořskou stravu
  • užívejte Omega 3 jako doplněk stravy

Víme, že pouze 2% Australanů má odpovídající poměr omega 6 k omega 3 a pouze 5% Evropanů má odpovídající poměr omega 6 a omega 3

Skvělou zprávou je, že existuje jednoduchá pomoc.

  1. zkontrolujte svoji úrovně poměru Omega 6 k Omega 3 pomocí testu Balance test Zinzino
  2. poté upravte poměr pomocí produktů Balance Oil

Takhle jedinečný přínos pro vaše zdraví si nemůžete nechat ujít.

Omega 3 premuim