Svalová horečka - 4 tipy, které vám pomůžou

Všichni to známe. Při začátcích cvičení nebo v případě vyzkoušení nového sportu vás bolí následující den svaly tak, že máte problém vyjít schody nebo jen zvednout ruce. Vyzkoušejte některé z našich tipů a třeba budete mile překvapeni, že se vám svalová horečka vyhne nebo nebude tak hrozná.

1. Doplňky stravy

Svalovou horečku způsobuje vícero procesů, které se dějí po vašem náročném tréninku. Jeden z těchto procesů je vylučování kyseliny mléčné. Toto můžete ovlivnit použitím molekulárního vodíku ve formě doplňku stravy. Mimo jiné má molekulární vodík vícero benefitů pro vaše zdraví. Více:https://www.senzamedical.cz/realh2-active-hydrogen-power-90-tablet-molekularni-vodik/

2. Spánek

Pro správnou regeneraci svalů je potřeba kvalitní spánek. Celkově naše tělo potřebuje cca 8 hodin spánku denně. Zkuste po náročném tréninku zavítat dříve do postele. Nejen, že se vám bude lépe vstávat, ale vaše svaly budou mít delší čas na regeneraci.

3. Strečink

Spousta z nás ví moc dobře, že by po cvičení mělo svaly protáhnout, ale komu se chce trávit dalších 10-15 minut navíc v posilovně protahováním. Pokud víte, že jste dlouho necvičili nebo trénink byl vážně náročný, zkuste to svému tělu dopřát a třeba vás překvapí ta změna.

4. Strava

Po každém cvičení ať už je to kardio nebo silový trénink, vaše tělo potřebuje dostatek kvalitních zdrojů z vyvážené stravy. Zkuste si dopřát řádnou dávku bílkovin, komplexních sacharidů a zdravých tuků.